سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 91/5/31 | 3:50 عصر | نویسنده : صبا

هُوَ الَّذِی خَلَقَ لَکُم مَّا فِی الأَرْضِ جَمِیعاً ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاء فَسَوَّاهُنَّ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ   

«آیه 29 سوره بقره»

He it is Who created for you all that is in the earth, and He directed Himself to the heaven, so He made them complete seven heavens, and He knows all things.

Er ist es, der euch alles, was auf der Erde ist, geschaffen und sich hierauf zum Himmel aufgerichtet und ihn zu sieben Himmeln geformt hat. Er weiک über alles Bescheid.

Öyle bir Allah"t?r ki yeryüzünde ne varsa hepsini sizin için yaratt?; sonra iradesini yücelere yörneltti de gökleri nizam ve intizam üzere yedi kat olarak yaratt?. O, her ?eyi bilir.

اوست آن کسی که آنچه در زمین است، همه را برای شما آفرید سپس به [آفرینش] آسمان پرداخت، و هفت آسمان را استوار کرد و او به هر چیزی داناست.

www.tebyan.net

عکس




تاریخ : چهارشنبه 91/5/18 | 7:25 صبح | نویسنده : صبا

آیا سحری به رنگ خون دیدی تو
محراب و تو منبری چنین دیدی تو
خون بر در و دیوار و جماعت سر و رو
فرقی که به سجده لاله گون دیدی تو
آن زاده کعبه و امین حرمین
افتاده میان خاک و خون دیدی تو
آن کس که ستیز خیبر و بدر و احد
چون شیر بغرید چنین دیدی تو
ایا تو درون ظلمت شام سیاه
نان اور کودک یتیم دیدی تو
آیا دل پرز خون و گریان چشمی
از جور زمانه و زمان دیدی تو
او زخم تن و زبان که در طول زمان
با جان به خرید و دم نزد دیدی تو
آیا زمیان مردم کوفه و شام
مظلوم تر از علی کسی دیدی تو

 

منبع: راسخون

 




تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | 6:30 عصر | نویسنده : صبا

این متن وصیتنامه من علی رضا محمدی می باشد که در تاریخ 3/11/64 دارم می نویسم:

نمی دانم که چه بگویم؟ چرا که گفتنی ها را گفتند ونوشتند و رفتند. به هر حال پدر و مادر عزیزم! امیدوار م که مرا حلال کنید و از خواهرها و برادرم می خواهم که زیادی ناراحتی نکنند، همینطور از پدر و مادرم، چرا که ناله و زاری شما، فقط دشمنان را شاد می کند. محمد جان! امانتی نظام را فراموش مکن و در صورت امکان تمام نماز و روزه هایم را برایم ادا کنید چرا که می ترسم هیچ یک از نمازها و روزه هایم قبول نشده باشد.

سخنی هم با دوستانم دارم، البته کوچکتر از آنم که بخواهم نصیحتی به شما بکنم ولی از شما می خواهم که با یکدیگر مهربان باشید و در مورد مسائل کوچک اختلاف پیش نیاورید . امام عزیز را فراموش نکنید و نکند از بی توجهی، اهل کوفه بشوید.

دیگر حرفی ندارم، فقط از همه شما می خواهم مرا حلال کنید و برای من دعا کنید چرا که بخدا قسم نیاز شدیدی به دعاهای شما دارم.

به همه بگویید، من هم در حق خودم از دونفر نخواهم گذشت، اول کسی که بگوید این جوانان نمی دانند برای چه به جبهه می روند و دوم کسی که به رهبریت این جوانان و و این ملت توهینی بکند. در روز جزا از آنها شاکی خواهم بود.

« برگرفته از فصلنامه خط زندگی»




تاریخ : چهارشنبه 91/5/11 | 7:26 صبح | نویسنده : صبا

سلام به همگی

 چند وقت پیش یه فایل صوتی به دستم رسید که کاری بود از آقای

علی فانی به مناسبت نیمه شعبان و بحر طویلی که بسیار جالب بود.

قسمتی از این بحر طویل رو می نویسم :

به طاها به یس به معراج احمدبه قدر و به کوثر به رضوان و طوبی
 

به وحی الهی به قران جاری
 

به تورات موسی و انجیل عیسی
 

بسی پادشاهی کنم در گدایی

چو باشم گدای گدایان زهرا(س)

چه شب ها که زهرا دعا کرده تا ما

همه شیعه گردیم و بی تاب مولا(ع)

غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما

مسیرت مشخص، امیرت مشخص ،مکن ای دل ای دل
  
بزن دل به دریا
 
که دنیا به خسران عقبی نیرزد
 
به دوری ز اولاد زهرا (س) نیرزد
 
و این زندگانی فانی جوانی خوشی های امروز و اینجا
 
به افسوس بسیار فردا نیرزد..

بحر طویل بسیار زیباییه... توصیه می کنم از دستش ندید و حداقل یکبار

با دقت شعرش رو گوش بدین

فایل صوتی رو می تونید از اینجا دانلود کنید

منبع: http://www.askdin.com/

 




تاریخ : پنج شنبه 91/5/5 | 1:11 صبح | نویسنده : صبا
قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن ..... 31/4/91
... امروز ملتهاى مسلمان درگیر مشکلات فراوانى هستند از ناحیه‌ى تسلط کسانى که نگاهشان به آفرینش، نگاه مادى است؛ نگاه سودجویانه است؛ نگاه پست یک انسانى است که از معنویت بوئى نبرده. امروز تمدنى که امکانات نظامى را در اختیار مستکبران قرار داده، مبتنى بر نگاه مادى به عالم آفرینش است. همین نگاه مادى است که دنیا را بدبخت کرده؛ خود آنها را هم بدبخت کرده. وقتى نگاه، نگاه مادى بود، سودپرستانه بود، دور از معنویت بود، دور از اخلاق انسانى بود، نتیجه این میشود که قدرت نظامى و قدرت سیاسى و قدرت اطلاعاتى در راه به زنجیر کشیدن ملتها به کار میرود. تمدن غرب در این چند قرن اخیر که به اوج رسیده، هیچ هنرى غیر از این نداشته است؛ بشریت را استثمار کردند، ملتها را به زنجیر کشیدند، از علمشان استفاده کردند براى نابودى تمدنهاى ملتهاى دیگر و غلبه‌ى بر آنها، بر فرهنگ آنها، بر اقتصاد آنها.

اگر شما اوضاع و احوال قرن هجدهم و قرن نوزدهم و قرن بیستم میلادى را مطالعه کرده باشید - همانى که خود غربى‌ها تدوین کردند و گفتند، نه آنچه که مخالفان آنها و دشمنان آنها تدوین کردند - مى‌بینید که اینها چه کردند در شرق آسیا، در هند، در چین، در آفریقا، در آمریکا؛ چه بلائى بر سر بشریت آوردند؛ چه جهنمى براى ملتها و انسانها به وجود آوردند و آنها را سوزاندند؛ فقط براى بهره‌کشى، براى استثمار. در علم پیشرفت کردند، در فناورى پیشرفت کردند، صنعت خودشان را به اوج رساندند، اما این را در خدمت بدبخت کردن ملتها به کار بردند؛ چرا؟ چون آن تمدن پایه‌ى معنوى نداشت، معنویت در آن نبود. وقتى معنویت نبود، اخلاق هم نخواهد بود. ادعاى آنها نسبت به اخلاق، ادعاى دروغین است؛ هیچ واقعیتى ندارد. بله، در فیلمهاى سینمائى، در تلاش هالیوودى، اخلاق هست، صبر هست، عقل هست؛ اما در واقعیت زندگى، این حرفها وجود ندارد. وقتى دورى از معنویت شد، این میشود...





  • دانلود فیلم
  • خرید vpn
  • ضایعات